Vandaag de laatste hand gelegd aan de huisstijl voor Circuspunt. Uiteraard fijn om iets af te sluiten maar ook jammer … Was een leuk project om aan te werken. Fijn onderwerp, prima samenwerking en prachtige foto’s uit de wereld van het circus. Tijdens deze opdracht werd weer eens duidelijk dat een huisstijl veel meer is dan een logo.
LOGO
Met het logo zijn we uiteraard begonnen …

De lijn kan een chinese pole zijn, een jongleerstok of balanceerplank, de schuine positie geeft de dynamiek weer. De punt staat ook voor het jongleren en balanceren
en komt letterlijk uit de naam. Er is gekozen voor een acrobtische stapeling van
letters. Ook wordt -de dynamiek versterkt door de P.
DE STIJLELEMENTEN
De kleur, de gekantelde letter, de stapeling van letters, de lijn als uitlijning of doorsnede in beeld en de stip als aandachtspunt of uitsnede. Mogelijkheden genoeg. Dat was ook nodig omdat Circuspunt zich richt op 4 verschillende doelgroepen (Algemeen, Artiest, Jeugd, Ondernemers).

Uitwerkingen
Met de stijlelementen zijn we aan de slag gegaan. Templates voor nieuwsbrieven, Emailfooters, Facebookheader, Persberichten en algemeen briefpapier, Social media buttons, alles heeft een unieke circuspuntlook gekregen!
Website-ontwerp
Last but not least … de website.
Neem vooral een kijkje //www.circuspunt.nl/